woensdag 27 april 2011

Het kriebelt!

Nog maar heel even, we kunnen de dagen aftellen, en dan vertrekken we op vakantie!
Het leek mij leuk om de lang uitgestelde, en zo graag gewilde reis naar Tsjechië te koppelen aan het jubileum; leuk om straks terug te kunnen zien en dit samen in herinnering te houden.

Zaterdag 07 mei vertrekken we vroeg in de ochtend, zo rond 5:30 uur is de planning, om via Duitsland en Oostenrijk naar de Zuid Bohemen te rijden. Lipno nad Vltavou (vraag me niet hoe je het uitspreekt!)is de bestemming...
(eigen foto 2007)
Het park Marino Lipno van Landal ligt aan het stuwmeer met rondom bossen, en is in de winter een geliefd ski-gebied. Maar hé het is geen winter, dus wij hopen te mogen gaan genieten van de zon :-)
Zag net op de weersverwachting voor Tsjechië ook wel wat wolkjes met van die drupjes eronder in onze eerste dagen, maar die gaan nog wel verdwijnen, anders blaas ik ze gewoon weg!

Ondertussen heb ik al een kratje klaarstaan waar zo nu en dan weer wat ingezet word van wat mee moet, zijn de wegenvignetten voor Oostenrijk geregeld, en gaat de TomTom nog een update-je krijgen.

Maar eerst nog even een weekje werken, zorgen dat alles gereed is, de website overdragen aan Bianca, en gewoon doen wat ik moet doen. Dan eerst fijn een stukje rijden, en als dan dat meer in zicht kom en het bovenstaande beeld opdoemd....GENIETEN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten